30 d’octubre del 2014

Preparant els reis

El primer Nadal em vaig trobar el dia abans de reis enmig d’una macrobotiga de joguines sense saber el que buscava i comprant el que em venien. El dia de reis em vaig sentir molt frustrada de veure com aquelles joguines no eren les adequades fins al punt de tornar-les a posar a la caixa i endreçar-les.

I em vaig proposar dedicar temps a preparar una de les nits més màgiques de l’any, la Nit de Reis.

Vull trobar aquells objectes per jugar que li despertin curiositat, creativitat, aprenentatge, entreteniment, etc. I si us hi heu fixat, ja no he posat joguina sinó objecte per jugar, perquè trobo que de vegades una -capsa i un tap- fan més que segons quina joguina, no creieu?


Per això, em vaig a planificar quines són les necessitats d’en Guim i de l’Ona, quins recursos tinc i com organitzo l’entorn familiar.


Agafo llibreta i boli, en el meu cas una fulla d’excel, i començo a anotar per a cadascun com són o com els veig jo: àgil, prudent, fantasiós, realista, artístic... i amb què juguen en aquests moments: cordes, cotxes, nines, trencaclosques...

Miro les botigues que em creen confiança fetes per mares que també busquen objectes especials, com són jugarijugar.com i elbaguldelsjocs.com. Aquí hi trobareu un tipus de joguines diferents dels que estem acostumats. Joguines senzilles, amb un disseny simple, fetes amb materials agradables, i sobretot, ben pensades!





No hi ha res pitjor que una joguina que no serveix per res ocupant mig menjador, veritat? Per això, parlo amb els avis, tiets i cosins per pactar les joguines que volen regalar. Crec que és important que ells puguin regalar amb satisfacció, que els nens ho puguin rebre amb il·lusió i que nosaltres ens sentim còmodes amb el que tenim a casa.


Avui en Guim m’ha fet saber 3 coses que demanarà per reis, i jo estic molt contenta perquè ja estaven anotades a la meva llista de reis!

Com us planifiqueu el regals de reis?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...